teaterföreställning 15 jan

En teaterföreställning som jag hjälpte till att dokumentera.
Dock gjorde jag detta via film och ljud, men passade även på att fota!

En teaterföreställning som jag hjälpte till att dokumentera. Dock gjorde jag detta via film och ljud, men passade även på att fota.    Den framgångsrike. En teaterföreställning som jag hjälpte till att dokumentera. Dock gjorde jag detta via film och ljud, men passade även på att fota.  En stor eloge till kvinnan som lyckats framställa figurerna i bakgrunden, som även var en del av föreställningen! Riktigt häftigt!

Stor eloge till kvinnan som låg bakom framställningen av varelserna som stod på scenen.
Riktigt häftig scenografi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0